Monday, October 18, 2010

For Myvi's Owner

I know you guys really love your car. lgpn, Myvi adalah antara kete yg bergaya dlm kalangan kete Made In Malaysia. yela, bentuknya seolah-olah Honda Jazz kn? semat sial Jazz tuh. aku pn minat gak.  haih, x dok aroh rego mahal. aku penah mintak bapak aku belikan kete tuh. bukan aku sorang je mintak, mak aku pn mintak skali. terbaek kn? aku ade ckp,

" klu bleh 10A SPM ni suh abah beli Jazz deh? sede molek la nga buleh lesen gapo tuh,"

"oyak ah. pah, smbung ngaji nati paka keto tu ah" jwb mak aku.

''jual xpo savvy tu wak byr down payment,"

namun, apakan daya, x trcapai jgk hajat kami. haha. xpo2. x bekok pn. akhirnya, aku pakai jgk savvy mak aku tu sampai la skang. x kesahla.

berbalik kpd cite Myvi td. mmg x dpt dnafikan, org kite suke sgt modified kete. same la jgk dgn pemilik2 Myvi ni. mcm2 pesen diorang buat.  tp, yg aku heran skang ni, Myvi ni nk convert jd ape? mksud aku, Myvi ni kn copy-cat dari Toyota Passo. tp, Daihatsu Sirion ngan Boon  as well as Subaru Justy pn same gak cam Myvi. cmne? depan letak lambang Toyota, blakang lambang Daihatsu, pastu tmpal stiker Subaru kt spoiler? haha.

toyota passo


daihatsu sirion

daihatsu boon

subaru justy
perodua myvi
so, korang nk convert jd ape?

No comments:

Post a Comment