Wednesday, October 20, 2010

The Ugly Duckling

this is not a bedtime story. it happens in the real life. 


mungkin filem ni ada kaitan dgn apa yg aku nk smpaikan. smlm aku pegi usha movie neh. saje la nk release tension. lucu cite neh. tgk jela cite neh nk tau cmne
seronok kan mempersendakan mereka2 yg bodoh dan serba kekurangan. memperbodohkan lg mereka ye x?

bkn ape, kesian la kt diorang bai. diorang pn ade gak feeling. x penah tpikir ke ape yg diorang rasa?

ni aku ckp mengikut ape yg aku tengok. kesian la kt member. yg hitam korang panggil Keling, yg berbulu plak jd  Gorilla, yg bdn besar dipanggilnya Gemok, yg tinggi plak dh jd Unta, n mcm2 lg la what so ever bla bla bla..

sedar ckit bai. buruk2 mn pn yg korang tgk tu, makhluk ciptaan Tuhan gak. x adil la bg diorang. kesian lak aku tgk member aku sorang neh. dia pn dh redha dgn perlian2  mereka2 yg hensem, kacak, tough, maskulin dan mcm2 lglah. sampaikan terkutuk dirinya sendiri. yela, dh redha sgt.

kpd mereka2 yg berkenaan, bersabar jela. x semua org sempurna. ada juga cacat cela tu. 

No comments:

Post a Comment