Sunday, October 17, 2010

i'm back bebeh

gile la wei dh genap stahun aku x bukak blog ni. lme btul. bkn ape, saje malas nk nulis2. nasib baek igt lg passwordnye. skang nk active blik. bnyk kut benda aku nk share. asyik post status Facebook je. boring gak.

jdnya, harini hari ahad. oke. konfem aku x kua arini. nk exam la abe. kne prepare cket. kalo x mampos aku nk jwb ape nnti.

tp aku bgn lmbt. hampeh btul. nsib baek xde assignment. 4 ari cuti, tp 2 ari dh burn cmtu je. tinggal arini ngan esok je la. ni pun dh tinggal sparuh ari je. pantas btul mase blalu. x kesahla, yg penting, keep on moving dude! yg dh brlalu tu xleh nk rewind blik kn.

tp best gak kn igt kisah2 lme. haha. klakar btul dulu2. sape yg knl aku dulu tau ah cmne. hahaha. x kesahla, tu dulu. people change. mungkin nanti aku akn brubah lg. who knows? right?

dh. cukup la ni. nnti kang meleret plak. susah. ore klate kato, 'heret bil'. haha. aku akn kembali lg utk menulis. so, keep in touch. chow!

No comments:

Post a Comment